Sunday, September 30, 2012

Robert Pattinson, Kristen Stewart Bercinta Balik


LOS ANGELES, 19 SEPT 2012: Pasangan bintang Hollywood ini nampaknya cuba untuk memberi peluang kali kedua terhadap hubungan cinta mereka. Segalanya bermula apa Kristin Stewart mengambil keputusan untuk bersemuka dengan hero gandingannya dalam siri filem Twilight, Robert Pattinson dan menjelaskan segala-galanya tentang perihal kecurangannya dengan pengarah filem, Rupert Sanders.

Kata Kristin Stewart, 22, apa yang berlaku sebenarnya adalah satu kesilapan yang bodoh dan ia menyebabkan Robert Pattinson, 26, mengambil keputusan untuk memaafkan kekasihnya itu.

"Mereka akhirnya sedar bahawa mereka tidak mahu hidup tanpa satu sama lain. Kristin telah meluahkan segalanya dan memberitahu dua bahawa ianya adalah satu kesilapan yang berlaku sekali pada masa itu.

"Rob menyedari bahawa Kristin benar-benar menyesal dengan perbuatannya itu, lalu bersedia untuk memaafkannya. Mereka benar-venar saling mencintai di antara satu sama lain," kata sumber tersebut.

Pasangan ini telah pun mengambil keputusan untuk berpindah di sebuh rumah di Los Angeles bersama dan membina semual hubungan cinta mereka yang telah hampir musnah sebelum ini.

-murai


0 comments:

Post a Comment